Dynamics UPC Manresa en procès de construir el seu sisé monoplaça
Els de la capital del Bages han començat la fabricació dels primers components i els estudiants de l’EPSEM ja han finalitzat la fase de disseny i encaminen aquesta segona fase amb molt d’entusiasme i preparació.
Entrats en temps de nadal, els membres de Dynamics no aturen el ritme de treball, i és que, tot just arribar d’Italia a l’octubre han continuat, sense descansar, desenvolupant el seu DYN-06 per a poder assolir la planificació de la temporada.
És el primer cop a l’equip que la fase de disseny ja és acabada i s’ha començat la fabricació abans de gener. Aquesta temporada han escurçat els timmings per a poder disposar de més temps per a fer tests abans de les competicions. Tot això amb la premissa d’arribar a les competicions amb un cotxe més consolidat que mai, i de moment, aquests objectius més exigents per part de l’escuderia universitària s’estan complint de manera satisfactòria.
Preveuen que, després d’un nadal sense gairebé vacances i amb molts mesos de treball diari, a principis de primavera, el DYN-06 pugui tocar terra.